Bli totalkunde og få en rekke goder og fordeler. Les mer!

Rent vann med Eco Dental Rack

Det er mye som tyder på at vannkvaliteten ikke er så god som vi tror. Sårbarheten i vannforsyningen kan påvirke mange virksomheters daglige drift. Men ved enkle grep kan dette kvalitetssikres og bidra til forutsigbar drift på tannlegekontoret.

Rack unit er utviklet for å levere optimal vannkvalitet

Løsningen kommer ferdig satt sammen med rør, koblinger og stengekraner og skal kun tilkobles vann av rørlegger på inn- og utløp. Det følger med flexislanger med 3/4“ innvendig rørgjenger for tilkobling som forenkler jobben for rørlegger. Det følger med dryppkar som samler opp vann ved rengjøring og skifting av filtre. Enheten kommer med forfiltrering i form av 5 og 1 micron filtre, samt Eco Solution vannfilterteknologi i etterkant for å sikre trygt og rent vann på klinikken.

• Eco Dental rack small for 1-2 behandlingsrom
  • Eco Dental rack medium for 3-4 behandlingsrom
  • Eco Dental rack large for 5-10 behandlingsrom

Alle komponenter er produsert av anerkjente internasjonale produsenter, og renseegenskapene er således svært godt dokumentert. Renseren bidrar til økt kvalitet og pasientsikkerhet, også ved parasitt-/bakterieutbrudd. Drives kun av vanntrykk.

Systemet fjerner:

• Partikler, humus og andre sedimenter
  • Lukt, sjenerende farge og dårlig smak
  • 99,99 % Patogene bakterier (E-Coli, salmonella, legionella, cholera, shigella, typhoid)
  • 99,999 % parasitter (cryptosporidium, giardia)
  • 97 % klor
  • 99,7 % turbiditet

Unngå nedetid på din klinikk, kontakt oss for et godt tilbud

post@jacobsen-dental.no

Lenker