Skip to main content
Til toppen
Service

Service og support

Serviceorganisasjonen er en av de aller viktigste bærebjelkene hos Jacobsen Dental, vår serviceavdeling har spesialkompetanse og er autorisert på de produktene vi fører. Jevnlige kurs og seminarer sørger for at de til enhver tid kan yte best mulig service til våre kunder.

Vårt hovedkontor ligger i Oslo, men serviceorganisasjon er landsdekkende og vi har serviceteknikere i alle landsdeler. Dette er din garanti for at du hurtig og effektivt kan få utført service på din klinikk. 

Servicesenteret

Her kommer du raskt i kontakt med vårt alltid smilende personale som har full oversikt over alle våre serviceteknikere rundt om i landet. Trenger du hjelp ute på klinikken vil vårt servicesenter med en gang gi deg beskjed om når du kan forvente besøk av en av våre kvalifiserte serviceteknikere. Du behøver bare å fortelle oss hvem du er og hva du trenger hjelp til. Alle henvendelser blir registrert i vårt serviceprogram og deretter elektronisk overført til den enkelte servicetekniker. Har du behov for teknisk support over telefonen kan vi også hjelpe deg med det.

Kontakt servicesenteret
Kontakt servicesenteret
Hjelp på klinikken og teknisk support

Teknisk service

Har uniten brutt sammen, er autoklaven ute av drift eller fungerer ikke turbiner og vinkelstykker korrekt? Da kan du trygt henvende deg til oss. Vi har en landsdekkende serviceavdeling som gir deg rask, relevant og kvalifisert hjelp. Vår tekniske avdeling bistår våre kunder i alle spørsmål som angår funksjonalitet, feilsøking, montasje, anbefalinger av utstyr osv.

Verksted

Vi har egen inhouse verksted som tar seg av service og vedlikehold av dine instrumenter. Vi utfører service på alle Dentsply Sirona og W&H instrumenter.

Hvorfor service hos oss?

  • Originale deler
  • Blir som nytt etter service
  • 6 mnd. garanti på jobben
  • Inhouse avdeling for rask responstid
Kontakt verkstedet
Kontakt verkstedet
Service og vedlikehold av instrumenter og småutstyr

Forebyggende vedlikeholdsservice

Hvorfor skal jeg ha forebyggende vedlikeholdsservice? Fordi du får…

  • en løsning på det grunnleggende servicebehovet og en enkel måte å sikre driftsikkerhet på utstyret
  • en optimal fordeling mellom planlagt forebyggende vedlikeholdsservice og akutt service, som igjen resulterer i totalt lavt servicebehov
  • mindre risiko for ikke planlagt og kostnadskrevende driftstans
  • ikke minst overholder du med dette kravet i “Forskrift om medisinsk utstyr”.

Avtale om årlig vedlikeholdsservice

Vi tilbyr vedlikeholdsservice med fast pris. Det er en årlig vedlikeholdsservice utarbeidet av produsent, med den hensikt å forebygge driftstans og redusere behovet for akuttservice.

Prisen inkluderer deler (service-kit anbefalt fra fabrikk), og arbeid. Reiseutgifter tilkommer. Prisene justeres årlig. Dersom det skulle vise seg å være behov for service utover dette vil deler og timer bli fakturert etter gjeldende satser. Periodisk vedlikehold på annet utstyr som autoklav, røntgen, kompressor, sugemotor etc., avtales og faktureres separat.

Kontakt serviceavdelingen
Kontakt serviceavdelingen
Pris på årlig vedlikeholdsservice
Min side