Vårt hovedkontor ligger i Oslo, men serviceorganisasjon er landsdekkende og vi har serviceteknikere i alle landsdeler. Dette er din garanti for at du hurtig og effektivt kan få utført service på din klinikk.
Her kommer du raskt i kontakt med vårt alltid smilende personale som har full oversikt over alle våre serviceteknikere rundt om i landet. Trenger du hjelp ute på klinikken vil vårt servicesenter med en gang gi deg beskjed om når du kan forvente besøk av en av våre kvalifiserte serviceteknikere. Du behøver bare å fortelle oss hvem du er og hva du trenger hjelp til. Alle henvendelser blir registrert i vårt serviceprogram og deretter elektronisk overført til den enkelte servicetekniker. Har du behov for teknisk support over telefonen kan vi også hjelpe deg med det.
Har uniten brutt sammen, er autoklaven ute av drift eller fungerer ikke turbiner og vinkelstykker korrekt? Da kan du trygt henvende deg til oss. Vi har en landsdekkende serviceavdeling som gir deg rask, relevant og kvalifisert hjelp. Vår tekniske avdeling bistår våre kunder i alle spørsmål som angår funksjonalitet, feilsøking, montasje, anbefalinger av utstyr osv.
Vi har egen inhouse verksted som tar seg av service og vedlikehold av dine instrumenter. Vi utfører service på alle Dentsply Sirona og W&H instrumenter. Hvorfor service hos oss?
Hvorfor skal jeg ha forebyggende vedlikeholdsservice? Fordi du får…
Vi tilbyr vedlikeholdsservice med fast pris. Det er en årlig vedlikeholdsservice utarbeidet av produsent, med den hensikt å forebygge driftstans og redusere behovet for akuttservice.
Prisen inkluderer deler (service-kit anbefalt fra fabrikk), og arbeid. Reiseutgifter tilkommer. Prisene justeres årlig. Dersom det skulle vise seg å være behov for service utover dette vil deler og timer bli fakturert etter gjeldende satser. Periodisk vedlikehold på annet utstyr som autoklav, røntgen, kompressor, sugemotor etc., avtales og faktureres separat.