Til toppen

Oppdatert informasjon om korona-situasjonen

 

Retningslinjer for smittevern i tannklinikken
Her kan du se retningslinjene fra Helsedirektoratet,

Ring oss før du kommer på besøk
Vi er nøye med å overholde smitteverns-bestemmelsene og ønsker derfor at du tar kontakt før du avlegger oss besøk. Ring 22 79 20 20

Åpningstider
Til informasjon holder Jacobsen Dental ordinær åpningstid fra kl. 08.00 til kl.16.00. Vi er tilgjengelige på telefon og e-post. Dersom du har behov for en servicetekniker, bestille varer, eller har noen øvrige spørsmål ber vi om at du tar kontakt på telefon: 22 79 20 20 eller e-post: post@jacobsen-dental.no
På grunn av permitteringer og stor bruk av hjemmekontor – vil responstiden kunne oppleves som noe lenger enn vanlig.

Leveranser
Våre leveranser går som vanlig, og du vil oppleve at de varene som bestilles innen kl. 13.00 blir sendt samme dag. Flere av våre kunder har i disse dager sett seg nødt til å midlertidig stenge klinikken. Dersom det i tiden før stenging ble sendt en bestilling ønsker vi å informere om at disse vil bli forsøkt levert til klinikken. I det tilfellet at Bring møter en stengt dør vil varene tas med tilbake til post i butikk. Det vil da bli gitt melding om dette via en hentelapp eller SMS. Varene vil bli oppbevart inntil 14 dager i butikken før de deretter returneres.

Produktrestriksjoner
Det er fortsatt en høy etterspørsel etter hygiene og desinfeksjonsprodukter. Blant disse finner vi munnbind, desinfeksjonssprit og hansker. For å sikre en leveringsevne til samtlige av våre kunder over tid vil det kunne forekomme restriksjoner på det antallet vi tillater i bestilling. Det kan derfor skje at vi reduserer ditt opprinnelig bestilte antall. For ordens skyld presiseres at vi under de rådende omstendigheter ikke tar retur av forbruksvarer.
Se oversikt over smittevermprodukter her.

Betalingsutsettelse
Når det gjelder overholdelse av økonomiske forpliktelser er vi alle i samme båt, også Jacobsen Dental AS. Vi har det felles med våre kunder at grunnlaget for vår virksomhet bryter sammen for en periode, og vi må søke hjelp og gå til drastiske tiltak for å kunne overholde våre forpliktelser. Vi har derfor ingen mulighet til å utsette betalingsfrister, og må henvise til de tiltak myndighetene har iverksatt for å bedre situasjonen for bedrifter.

I korte trekk vil dette bety snarest mulig å kontakte sin bankforbindelse, som på sin side har fått utvidet sine rammer for inngåelse av lån og kreditter. Når det gjelder leasingavtaler vil det være leasingselskapet man skal kontakte for utsettelse av avdrag. DnB Finans tar man lettest kontakt med via mail til ksb@dnb.no NB! Husk å oppgi kontraktsnummer.

Kurs
Vi følger selvsagt de retningslinjer myndighetene fastsetter i forhold til eventuell avlysning av kurs og arrangementet. Dersom kurset ditt blir avlyst vil du selvsagt få refundert hele kursbeløpet. Vi har forløpig avlyst alle kurs i mars og april.

Service
Vi har nå ledig kapasitet i serviceavdelingen, og dersom det passer for dere kan vi utføre service uten at dere behøver å flytte på pasienter eller bytte behandlingsrom. Er du interessert i at vi sammen planlegger å gjøre årlig service på din unit eller annet utstyr svarer du ja i skjemaet her